Solo te gusta esa yo me las se todas de memoria las escribo por si alguien no se las sabe (poco problable si te gusta el anime) :
Opening 2:
males noticies feriran el meu cor trencat i vuit la ciutat avui respira amb suavitat pero ningu sap que estic cridant i esperant ...... el futur
avanzar i esperar no m'aturaran viu la lliu sense por un sol dia ho es tot deixam fer lluitare mai mes somiare ple de foc amb pasio obeire l'horitzo (2)
Ending 2:
Em trobo aqui m'he perdut a la gran ciutat em sento sol i vuit com una llauna que han llençat sols el temps pot ajudar a fer que ens coneguem millor vine amb mi estimemnos per sempre tu i jo he pasat milers de nits desitjant donar-te tot el meu amor sentir-te aprop i viure junts fins que s'acabi aquest mon nit i dia de l'amor gaudirem aixo es el que volia jo que mes puc dir-te estic trist com un nen plorant sol i aquesta tristesa m'ha ben trencat el coooooooooooooor
Ending 3:
Al mati d'encegadora llum jo m'he despertat inundada de somnis que vull fer realitat, quan escolto la nostra canço i et veig devant meu abraçada a un jersey dels teus intento calmar el meu dolor ahir en dir-nos adeu desmotivat et vaig veure amic meu una ilusio cal tenir que la desiria no ens ha de guanyar em de lluitar
Viure el present amb pasio viure el moment resplandent es la meva ilusio de res no ha de servir lamentar-se aixi el futur ens espera a tots dos qui pensa que viure dels records pot ser un refugi temptador tencant moments de dolçor mira l'horitzo busca noves ilusions el futur ens espera a tots dos.
Ending 4:
Penso amb tu i el meu cor molt mes fort batega en veuret com un lluitador no oblidid que tu pots guanyar la força es el teu tresor. Aquest somni s'ha esfumat ara ja es una realitat l'encis la sort t'han fascinat avançar i dons arrivar i la fita somiada et retrovara camina camina triumfaras miram sempre aixi ets un noi brillant no et cal fingir no estiguis trist tanca els ulls i sere aqui recorda torna a riure torna a ser nen ja soc aqui amic meu i vull veuret content estic amb tu i el meu cor molt mes fort batega en veuret com un lluitador no oblidis que tu pots guañar la força es el teu tresor

, es que me emociono y mientras las escribia no he parado de cantarlas como un loco

. Venga un saludo.