Yo creo que no lo quitaran nunca.glam escribió:ssiii!! cuando quitaran el ending???????
ah por cierto cual sera la voz de brook?? teneis alguna voz en mente para ese personaje?
Tema oficial de One Piece en català
Re: Tema oficial de One Piece en català
- haky11
- Cabo

aki us deixo la lletra dl jungle P n catala
[alomillo no s exacte pero + o - si xDDD]
tu fes un crit de guerra alluñanse per tot el mar per nevegar oceans misteriosos. quan decideixis k m d marxar digans-ho i vindrem per poderte ajudar [ONE PIECE
] fuixin sempre de tots els camins establerts davant dels teus ulls tot el mar i el cel.
com abans arrivem mes amics coneixerem. veurem ales profunditats aventures i mons nous que em d'explorar. [brook
]el cor s'exelera i es un sentimen i l'emocio s'enlaire amb el vent.
tu fes un crit de guerra alluñanse per tot el mar per nevegar oceans misteriosos. quan decideixis k m d marxar digans-ho i vindrem per poderte ajudar.no tirare l'emocio que em proboca salbar salvar i trobar nous camins que hem sorpendran, no he d tenir por d'espentarme del que vindra.
nose kom l'ekut del meu cor [...]aket nou viatge començat. els nostres cors sense limits on acaba aquest cami trapidant.
fes una gran rialla i pensa anar arreplegant tots akest tresors que seran teus per sempre [...] per poder fer servir el teu somrriure i el teu sentiment.
l'ocea es mol misterios, tot es perillos, tots som uns somiadors, tambe som mol [...]. trobarem un gran tresor, ben al mar, ben enins, del nord fins al sud ens dura fins al ONE PIECE
molts somnis es el que queda dins del teu pit "em de valorar" no podem atorarnos deixan qu eel vent ens porti cap on sempre et trobi mirant endevant.
tu fes un crit de guerra alluñanse per tot el mar per nevegar oceans misteriosos. quan decideixis k m d marxar digans-ho i vindrem per poderte ajudar fuixin sempre de tots els camins establerts davant dels teus ulls tot el mar i el cel.
PD: perdo per les moooltes faltes k i deu aver
PD2: la canço ma ucupat tot 1 foli per poder scriurela joder
PD3:
EDIT: [...] S K FALTAN 1 O 2 PALABRAS K NO NTIENDO
salu2

tu fes un crit de guerra alluñanse per tot el mar per nevegar oceans misteriosos. quan decideixis k m d marxar digans-ho i vindrem per poderte ajudar [ONE PIECE
com abans arrivem mes amics coneixerem. veurem ales profunditats aventures i mons nous que em d'explorar. [brook
tu fes un crit de guerra alluñanse per tot el mar per nevegar oceans misteriosos. quan decideixis k m d marxar digans-ho i vindrem per poderte ajudar.no tirare l'emocio que em proboca salbar salvar i trobar nous camins que hem sorpendran, no he d tenir por d'espentarme del que vindra.
nose kom l'ekut del meu cor [...]aket nou viatge començat. els nostres cors sense limits on acaba aquest cami trapidant.
fes una gran rialla i pensa anar arreplegant tots akest tresors que seran teus per sempre [...] per poder fer servir el teu somrriure i el teu sentiment.
l'ocea es mol misterios, tot es perillos, tots som uns somiadors, tambe som mol [...]. trobarem un gran tresor, ben al mar, ben enins, del nord fins al sud ens dura fins al ONE PIECE
molts somnis es el que queda dins del teu pit "em de valorar" no podem atorarnos deixan qu eel vent ens porti cap on sempre et trobi mirant endevant.
tu fes un crit de guerra alluñanse per tot el mar per nevegar oceans misteriosos. quan decideixis k m d marxar digans-ho i vindrem per poderte ajudar fuixin sempre de tots els camins establerts davant dels teus ulls tot el mar i el cel.
PD: perdo per les moooltes faltes k i deu aver
PD2: la canço ma ucupat tot 1 foli per poder scriurela joder
PD3:
ya ves anda k no cansa i siempre con los mimos dibujitosrexel escribió: EDIT2: por cierto cuando qitaran el ending?¿ es q empieza a rayar![]()
EDIT: [...] S K FALTAN 1 O 2 PALABRAS K NO NTIENDO
salu2
- tonystime
- Cabo

Aquí está, en mp2, espero que lo podáis reproducir:rexel escribió:ami me interesa lo la cancion la pued colgar plis?¿tonystime escribió:Por lo visto esta vez se me han adelantado en lo de subir el video! xD
Si alguien le interesa tengo la canción en mp2 aunque el último segundo de esta no se oye.
http://www.youtube.com/watch?v=U3pIVr5mBDQ
EDIT: me a encntado![]()
![]()
![]()
![]()
aora solo qeda oir a brook y su yohohohohohohohohohoho
EDIT2: por cierto cuando qitaran el ending?¿ es q empieza a rayar
http://www.megaupload.com/?d=I9P4GX0W
Por cierto, vosotros véis el video en el foro o os sale un cuadro blanco?

Habla en castellano, que ya nos avisaron que almenos hablaron en castellano para que la gente lo puedo leer, independientemente que sea anime catalán, segundo escribe mejor que cuesta leerte, y repito que no spammes con mensajes cortos y mucho emoticono sinó nos cerraran el tema y almenos yo no quiero y escribe en minúsculas.haky11 escribió:aki us deixo la lletra dl jungle P n catala![]()
![]()
[alomillo no s exacte pero + o - si xDDD]
tu fes un crit de guerra alluñanse per tot el mar per nevegar oceans misteriosos. quan decideixis k m d marxar digans-ho i vindrem per poderte ajudar [ONE PIECE![]()
] fuixin sempre de tots els camins establerts davant dels teus ulls tot el mar i el cel.
com abans arrivem mes amics coneixerem. veurem ales profunditats aventures i mons nous que em d'explorar. [brook]el cor s'exelera i es un sentimen i l'emocio s'enlaire amb el vent.
PD: perdo per les moooltes faltes k i deu aver![]()
![]()
PD2: la canço ma ucupat tot 1 foli per poder scriurela joder![]()
![]()
PD3:ya ves anda k no cansa i siempre con los mimos dibujitosrexel escribió: EDIT2: por cierto cuando qitaran el ending?¿ es q empieza a rayar![]()
![]()
![]()
EDIT: [...] S K FALTAN 1 O 2 PALABRAS K NO NTIENDO![]()
![]()
salu2![]()
En cuanto a los capítulos pasa algo raro, siempre que miro el capítulo de mañana, me sale que al mediodia repiten los de ayer y por la tarde nuevos, sin embargo antes de comenzar los capítulos o el dia que los hacen, cambian la prgramación, no sé si al final quedará como hoy, pero sinceramente prefiero que hagan los dos nuevos seguidos por la tarde...

Yo creo que haran nuevos episodios cuando acaben los episodios viejos que haran despues de los que estan haciendo ahora.
- rexel
- Ejecutado

algien tiene los videos de los openings en catalan?¿ le agradeceria q los colgara pa decargarlos

- onepiece 21
- Recluta Privado de Tercera

de memoria:
Tu fes un crit de guerra i llençat al mar per navegar per oceans misteriosos
Quan desideixis que em de marxar cridans-hi tots hi vindrem per per poder-te ajudar.
Fuig sempre de tots els camins preestablerts tens davant dels teus ulls tot el mar i el cel
plegats hi anirem i així nous amics coneixerem.
Veurem a les profunditats aventures i mons que hem d'explorar.
El cor s'accelera és un sentiment i l'emoció s'enlaira amb el vent!
Tu fes un crit de guerra i llança't al mar per navegar per oceans misteriosos.
Quan decideixis que hem de marxar crida'ns-hi
tots junts vindrem per poder-te ajudar!
No oblidaré l'emoció que em provoca salpar. Vull trobar nous camins que ens sorprendran.
No he de tenir por ni m'he d'espantar del que vindrà.
Jo se que el que surt de meu cor , pot ser que aquest viatge ha començat
Els nostres cors tímids se'ns marcaran al ritme d'aquest camí trepidant!
Fes una gran rialla, i vés arreplegant tots els tresors que seran teus per sempre
i canta als quatre vents per poder fer sentir el teu somriure i el teu sentiment!
Viure es molt misteriós vés amb compte és perillós.
Tots som uns somniadors també som uns lluitadors.
Trobarem un gran tresor ben a mar ben endins des del nord fins al sud.
Ens durà fins al One Piece!
Tot ple de somnis el que hi ha dins el teu pit.
Hem de volar no podem aturar-nos.
Deixa que el vent et porti cap a un nou demà que sempre et trobi mirant endavant!
Quan decideixis que hem de marxar, crida'ns-hi tots junts vindrem per poder-te ajudar!
jeje weno bye
Tu fes un crit de guerra i llençat al mar per navegar per oceans misteriosos
Quan desideixis que em de marxar cridans-hi tots hi vindrem per per poder-te ajudar.
Fuig sempre de tots els camins preestablerts tens davant dels teus ulls tot el mar i el cel
plegats hi anirem i així nous amics coneixerem.
Veurem a les profunditats aventures i mons que hem d'explorar.
El cor s'accelera és un sentiment i l'emoció s'enlaira amb el vent!
Quan decideixis que hem de marxar crida'ns-hi
tots junts vindrem per poder-te ajudar!
No oblidaré l'emoció que em provoca salpar. Vull trobar nous camins que ens sorprendran.
No he de tenir por ni m'he d'espantar del que vindrà.
Jo se que el que surt de meu cor , pot ser que aquest viatge ha començat
Els nostres cors tímids se'ns marcaran al ritme d'aquest camí trepidant!
Fes una gran rialla, i vés arreplegant tots els tresors que seran teus per sempre
i canta als quatre vents per poder fer sentir el teu somriure i el teu sentiment!
Viure es molt misteriós vés amb compte és perillós.
Tots som uns somniadors també som uns lluitadors.
Trobarem un gran tresor ben a mar ben endins des del nord fins al sud.
Ens durà fins al One Piece!
Tot ple de somnis el que hi ha dins el teu pit.
Hem de volar no podem aturar-nos.
Deixa que el vent et porti cap a un nou demà que sempre et trobi mirant endavant!
Quan decideixis que hem de marxar, crida'ns-hi tots junts vindrem per poder-te ajudar!
jeje weno bye
Última edición por onepiece 21 el Mié Ago 05, 2009 12:33 pm, editado 2 veces en total.
- rexel
- Ejecutado

yo en una pagina e leido q es asi (perdon por las faltas):
Tu fes un crit de guerra i llençat al mar per navegar per oceans misteriosos quan decideixis que em de marxar diguem i tots junts vindrem per poderte ajudar.
Fuig sempre de tos els camins pleestablerts tens davant dels teus ulls tot el mar, ya es veu, plegats anirem i aixi nous amis coneixerem. Veurem a les profunditats aventures y mons que em d'explorar el cor s'accelera es un sentiment i l'emocio s'enlaira amb al vent.
Tu fes un crit de guerra i llençat al mar per navegar per oceans misteriosos quan decideixis que em de marxar diguem i tots junts vindrem per poderte ajudar.
No oblidare l'emocio que em provoca salpar, vull troba nous camins que em sorprendran, no e de tenir por no me despantar del que vindra, jo ho se: que despunta el meu cor quan se que aquest nou viatja a començat, els nostres cors timits es marcaran al ritme d'aquest cami trepidant.
Fes una gran rialla i ves arreplegant tots els tresors q seran teus per sempre y canta als quatre vents per poder fer sentir el teu somriure i el teu sentiment.
Viure es molt misterios, ves amb compte, es perillos, tots som un somiadors i tambe som uns lluitadors, trobarem un gran tresor ven al mar, ven endins, des del nord fins al sur ens dura fins al one pieceeeee. Omple de somnis el qe ia dins del teu pit em de volar no podem aturarnos, deixa que el vent et porti cap a un nou dema y que sempre et trobi miran endavant.
PD: plis si algien tiene los videos de los openings en catalan q los cuelge para descargarlos
Fuig sempre de tos els camins pleestablerts tens davant dels teus ulls tot el mar, ya es veu, plegats anirem i aixi nous amis coneixerem. Veurem a les profunditats aventures y mons que em d'explorar el cor s'accelera es un sentiment i l'emocio s'enlaira amb al vent.
No oblidare l'emocio que em provoca salpar, vull troba nous camins que em sorprendran, no e de tenir por no me despantar del que vindra, jo ho se: que despunta el meu cor quan se que aquest nou viatja a començat, els nostres cors timits es marcaran al ritme d'aquest cami trepidant.
Fes una gran rialla i ves arreplegant tots els tresors q seran teus per sempre y canta als quatre vents per poder fer sentir el teu somriure i el teu sentiment.
Viure es molt misterios, ves amb compte, es perillos, tots som un somiadors i tambe som uns lluitadors, trobarem un gran tresor ven al mar, ven endins, des del nord fins al sur ens dura fins al one pieceeeee. Omple de somnis el qe ia dins del teu pit em de volar no podem aturarnos, deixa que el vent et porti cap a un nou dema y que sempre et trobi miran endavant.
PD: plis si algien tiene los videos de los openings en catalan q los cuelge para descargarlos

Noooo,esta mañana estava mirando la programacion de tv3 y en el 337 paran ,nos quedaremos sin ver la voz de brook.
http://www.tv3.cat/programacio/20090810/k3
No entiendo por que lo han cambiado ,antes ponia en la programacion que paraban en el 340.
Creo que querran emitir toda la saga de thriller bark sin cortes en medio de la saga como en enies lobby.
No entiendo por que lo han cambiado ,antes ponia en la programacion que paraban en el 340.
Creo que querran emitir toda la saga de thriller bark sin cortes en medio de la saga como en enies lobby.
Sí han durado un mes damos gracias, pero tanto tiempo esperando para que en tres días vuelvan a poner capítulos viejos, me parece absurdo no entiendo como se organizan, espero que no tarden mucho en reponer con nuevos porque vaya tela!!robertye escribió:Noooo,esta mañana estava mirando la programacion de tv3 y en el 337 paran ,nos quedaremos sin ver la voz de brook.

YA E TIPICO DE ELLOS...
nos quieren dejar con la incognita de la voz de brook...
nos quieren dejar con la incognita de la voz de brook...
Lo bueno se acaba
.
Aunque no entiendo porque han hecho lo de poner dos capítulos seguidos, así nos ha durado mucho menos. Solo queda esperar a que consigan la saga de Thriller Bark pronto.
Aunque no entiendo porque han hecho lo de poner dos capítulos seguidos, así nos ha durado mucho menos. Solo queda esperar a que consigan la saga de Thriller Bark pronto.

- onepiece 21
- Recluta Privado de Tercera

porque!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mundo cruel!!!!!!!!!!!!
weno como minimo estoy segura que acabaran toda la saga
quiero que empiezen pronto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
me voy a morir!!!!!!!
weno espero que los pongan despues de que el canal super 3 exista
y entonces el K3 solo sera de el 3xl (eso dicen, lo han preguntado y lo han puesto al 3xl pero ya lo veremos)
bye
mundo cruel!!!!!!!!!!!!
weno como minimo estoy segura que acabaran toda la saga
quiero que empiezen pronto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
me voy a morir!!!!!!!
weno espero que los pongan despues de que el canal super 3 exista
y entonces el K3 solo sera de el 3xl (eso dicen, lo han preguntado y lo han puesto al 3xl pero ya lo veremos)
bye